سایتی برای موبایل وکامپیوتر
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایتی کامل برای موبایل و کامپیوتر و آدرس sbdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





http://dl.takmob.net/user1/mohsen/Picture%20Post/2771.jpg
بازی زیبای کامپیوتری موتور سواری زیبا را این بار برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این بازی از حجم پایینی برخوردار است و در عین حال گرافیک قابل قبولی دارد. شما در فضاها و محیط های زیبا در بازی به مسابقه با رقیبان خود خواهید پرداخت . این بازی بسیار سرگرم کننده است . حتما از آن لذت خواهید برد.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 


 

 

  
 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:4 ] [ سعیدبالاوندی ]

بازی Police Force به شما این اجازه را می دهد تا در سطح شهر به اجرای قانون بپردازید . در واقع این بازی دارای یک گیم پلی شبیه ساز شده می باشد که در سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر شده است . داستان بازی در شهرهای کشور آلمان در حال جریان است . شما به عنوان یک پلیس در این شهر هستید که از آخرین تجهیزات پلیسی همچون خودروهای پرسرعت ، دستبند ، رادیو ، سلاح های گرم و … نیز بهره می برید و پلیر می بایست در حالت های شب و روز و همچنین در شرایط مختلف آب و هوا نظم را در شهر برقرار کند .

 

Police Force دانلود بازي نيروي پليس Police Force براي PC

 

 

 

تصاویری از بازی :

 

Police Force S1 Smal دانلود بازي نيروي پليس Police Force براي PC Police Force S2 Smal دانلود بازي نيروي پليس Police Force براي PC

برای بزرگنمایی برروی تصاویر کلیک کنید .

 

 

password دانلود بازي نيروي پليس Police Force براي PC پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازي نيروي پليس Police Force براي PC لینک دانلود ۶۰۴٫۴ مگابایت | لینک کمکی

 

[ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:33 ] [ سعیدبالاوندی ]

سری بازی های RACE همیشه دارای علاقه مندان زیادی بوده اند و هرساله شاهد ارائه نسخه ی جدید و بهتر از شرکت سانده ی آن بوده ایم . به گفته سازندگان عنوان Race Injection آخرین نسخه از این بازی ها می باشد که با نهایت قدرت ظاهر شده است و با یک گرافیک بالا و گیم پلی واقعی می تواند شما را ساعت ها مشغول کند . این سری بازی ها همیشه به عنوان یک شبیه ساز واقعی از مسابقات اتومبیل رانی در پیست های متنوع مدعی بوده اند . این نسخه با ۲۳ اتومبیل جدید در ۷ کلاس مختلف ، ۹ نقشه ی جدید ، بخش آنلاین با بازی ۲۵ پلیر و … عرضه شده است . برای دانلود رایگان این بازی به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

Race Injection دانلود بازي اتومبيل راني Race Injection براي PC

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:22 ] [ سعیدبالاوندی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم استفاده ی مفید کرده باشید.
موضوعات وب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

دانلود بازی موتور سواری زیبا و کم حجم Moto Racer